دریافت سفارش ، ارسال غذا ، پذیرش مشترکین و ارائه فاکتور امروزه از رایج ترین امور اداره رستوران ها و کافی شاپ ها می باشد.
کمتر رستورانی را میبینیم که به نرم افزار و سخت افزارهای وابسته مجهز نباشد.

مهمترین سخت افزار در این حوزه سیستمی است که نرم افزار روی آن نصب می شود.
این سخت افزار می تواند کامپیوتر (Computer)، لپ تاب (Laptop)، کامپیوتر آل این وان  (All in one) و صندوق فروشگاهی یا پوز فروشگاهی  (Point of sale) باشد.

در اکثر نقاط دنیا سیستمی که برای استفاده در رستوران پیشنهاد می شود صندوق فروشگاهی است.

چرا صندوق فروشگاهی؟

صندوق های فروشگاهی برای رستوران ها و فست فودها و کافی شاپ ها مناسب هستند .
در درجه اول یک صندوق فروشگاهی با سرعت و کارایی قابل قبول می تواند سرعت را در سفارش گیری مشتریان بالا ببرد و همچنین سرعت ارسال پرینت ها و به پرینترهای محل های تهیه غذا در یک رستوران بسیار متفاوت تر خواهد بود.
صندوق های فروشگاهی انواع مختلف و برندهای مختلفی دارند.
صندوق فروشگاهی کامپیوتری صنعتی با ویژگی های اختصاصی جهت استفاده در فروشگاه ها ، هایپرمارکت ها ، رستوران ها و کافی شاپ ها می باشد که به بخشی از آن ها اشاره می کنیم:

ویژگی های صندوق مکانیزه فروش

  • بدنه مقاوم و قابل شستشو

پوز فروشگاهی با در اختیار داشتن بدنه مقاوم و کاملا بسته با سیستم مادربرد بدون فن (Fan less) استانداردهای پاشش آب از جمله IP65 یا IP66 و حتی در بعضی موارد استانداردهای غوطه وری در آب را پشتیبانی می کند.

این امکان به کاربر رستوران اجازه می دهد که به راحتی دستگاه را نظافت کرده و نگران ورود بخار آب و چربی به درون آن نباشد.

  • صفحه لمسی صنعتی

از ویژگی های دیگر صندوق های فروشگاهی استفاده از صفحات لمسی صنعتی خازنی (Capasitive) یا مقاومتی (Resistive) می باشد که حدفاصل بین این دستگاه ها با کامپیوترهای All in one است که عمدتا دارای صفحه لمسی اینفرارد (IR) هستند.

تاچ های خازنی یا به طور عامیانه تاچ حرارتی و تاچ های مقاومتی یا به اصطلاح عامیانه تاچ ضربه ای با عمر طولانی و قابلیت ضربه پذیری به کاربر اجازه استفاده راحت تر از دستگاه را می دهد.

دستگاه فروشگاهی
پورت اتصال
  • پورت های اتصال

    صندوق های فروشگاهی دارای پورت های اتصال فراوان و کاربردی می باشند در نظر داشته باشید  که در یک سیستم رستورانی چندین پورت توسط قفل نرم افزاری ، فیش پرینترها و … اشغال می شود.

    پوزهای فروشگاهی با دارا بودن پورت های USB , LAN , COM  و … به تعداد کافی و قرارگرفتن آن ها در محل های امن و مناسب نسبت به بقیه سخت افزارها برتری دارند.

  • طراحی و ساخت بدنه

    این دستگاه ها عموما با طراحی های کاربردی و زیبا کم ترین فضا را اشغال می کنند ضمن اینکه ایستایی مناسب صندوق های فروشگاهی در این مورد نسبت به دستگاه های All in one که عموما پایه های قاب عکسی دارند برتری ایجاد می کند ، همچنین جنس بدنه در این دستگاه ها امکان شستن یا تمیز کردن سطوح و صفحه مانیتور را فراهم می آورد.

نرم افزار رستورانی
صندوق مکانیزه فروش
  • عمر طولانی قطعات

    صندوق فروشگاهی با به کاربردن قطعات صنعتی ،عمر بیشتر را در استفاده های طولانی که لازمه رستوران هاست، تضمین می کند.

خـــریـــد مـــحـــصـــول

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم