cashier

اهمیت صندوق‌داران برای فروشگاه‌ها

اهمیت صندوق‌داران برای فروشگاه‌ها

یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که سرعت پایین تسویه‌حساب و صف‌های طولانی بیشترین نارضایتی‌های مربوط به تجربه تسویه‌حساب  در فروشگاه است، و با این حال فقدان تعامل انسانی با کیفیت و ناسپاسی درک ‌شده از سوی صندوق‌داران نیز بخشی از این کمبود بود.
نظرسنجی آنلاین از ۲۰۷۹ بزرگسال که توسط Harris Poll برایDigimarc، سازنده بارکدهای قابل اسکن انجام شد، نشان داد که اکثر پاسخ دهندگان(۶۱ درصد)  موافق هستند که کارمندان بیشتر بر روی اسکن اقلام و کمتر بر روی یافتن اینکه آیا راضی هستند یا خیر تمرکز می کنند. علاوه بر این، یک گروه بزرگ، ۳۰ درصد، وقتی یک سبد خرید پر دارند احساس می‌کنند که برای کارمند و سایر مشتریان سنگینی می‌کنند.
این تنها نظرسنجی نیست که نقش صندوقداران را زیر سوال می برد.
cashier
بر اساس یک نظرسنجی که در ماه آوریل منتشر شد، ۱۲ درصد از خریدارانی که از تسویه‌حساب‌های خود در فروشگاه استفاده کرده‌اند، حداقل تا حدودی از آن استفاده می‌کنند زیرا دوست ندارند با صندوق‌داران تعامل داشته باشند. دلیل رایج‌تر برای استفاده از خود پرداز، داشتن تعداد محدودی از آیتم‌ها و یافتن خطوط خودکار بدون  صف است. با این حال، در میان  Millennials ، این نظرسنجی نشان داد که ۲۰ درصد از خود پرداخت استفاده کرده اند، زیرا آنها تعامل با صندوقداران را دوست ندارند.
نرخ بالاتر توسط Millennials به نسل آگاه از فناوری نسبت داده می‌شود که در استفاده از خود پرداز مهارت بیشتری دارند، با این مفهوم که اگر مسائل فنی کاهش یابد، از پرداخت‌های شخصی بیشتر استفاده می‌شود.
جذابیت Self-checkout همچنین نوید می دهد که با رسیدن گزینه های پرداخت تلفن همراه افزایش یابد. یک نظرسنجی جهانی Cisco Consulting Services که در ژانویه منتشر شد، نشان داد که ۶۰ درصد از مصرف‌کنندگان مایلند هنگام خرید، بتوانند بارکدهای موجود در اقلام را اسکن کرده و در صندوق‌های سلف سرویس پرداخت کنند.
به گفته منتقدان افزایش اخیر حداقل دستمزد، شاید سخت‌ترین مشکل برای معیشت صندوق‌داران این است که افزایش دستمزدها ممکن است تغییر صنعت، به سمت گزینه‌های خودکار را تسریع کند. چندین مقاله به این موضوع اشاره کرده‌اند که راه‌اندازی ایستگاه‌های سلف‌سرویس مک‌دونالد به دلیل افزایش دستمزد است، اگرچه زنجیره‌ی فست‌فود گفته است که هدف این است که گزینه‌های قابل تنظیم‌تر و صف های بازتر برای رستوران‌هایش فراهم کند.

0 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم