waiter application

برنامه رستورانی گارسون چیست و  دلایل محبوب شدن آن

یکی از نوآوری های صنعت رستوران، Waiter Apps، اکنون بیش از هر زمان دیگری مورد توجه قرار گرفته است. با تمام پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، تعجبی ندارد که انتظارات مشتریان رستوران نیز تعدیل شود. آن ها تا آنجا که ممکن است خواهان تماس کمتر و تراکنش حضوری کمتری هستند – بنابراین منجر به تولید نرم افزار گارسون شد.

با واکنش صنعت رستوران و سازگاری با اثرات بیماری همه گیر کرونا، فناوری رستوران بیشتر به یک ضرورت تبدیل شده است تا تجمل. آنها سعی می کنند سیستم‌ها و برنامه های تلفن همراه را نوآوری کرده و توسعه دهند که به این صنعت سخت کمک کند تا این شیوع را به فرصت تبدیل کند و یکی از آنها برنامه های گارسون هستند.

در این مقاله در مورد برنامه‌های گارسون و چگونگی کمک به بهبود وضعیت فعلی صنعت رستوران‌داری صحبت می‌کنیم.

waiter application

برنامه گارسون چیست

اپلیکیشن Waiter یک فناوری رستوران است که کارکنان رستوران را قادر می سازد تا سفارشات مشتریان را  در رستوران پای میز ، دریافت و مدیریت کنند و به محض ثبت سفارش مشتری بر اساس تنظیمات انجام شده روی نرم افزار سیستم سرور رستوران پرینت درخواست سفارش روی پرینتر ها ارسال میگردد.

این فناوری رستوران باعث افزایش کارایی و اثربخشی کارکنان و کارکنان رستوران می شود. برنامه‌های گارسون اطمینان حاصل می‌کنند که سفارش‌های غذا و تحویل به درستی دریافت و تحویل می‌شوند.

انواع برنامه گارسون

این که از انواع مختلف برنامه گارسون اطلاع داشته باشید برای درک بهتر در مورد نوع فناوری این نرم افزارها داشته باشید تا برای کسب و کار رستوران شما مفید باشد، مهم است.

برنامه گارسون دستی

این نوع برنامه گارسون توسط پیشخدمت ها برای دریافت مستقیم سفارشات از مشتریان استفاده می شود. این فناوری رستوران به پیشخدمت‌ها  اجازه می‌دهد تا سفارش‌ها را با دقت دریافت کنند و خطای کمتری هنگام انتقال سفارش‌ها به آشپزخانه ایجاد کنند.

برنامه گارسون  یک لیست منوی دقیق، لیست سفارشات و اینکه در کدام آشپزخانه  و کدام پرینتر باید سفارش پردازش شود را به پیشخدمت نشان می دهد (اگر رستوران شما بیش از یک آشپزخانه دارد، این یک ویژگی عالی برای شماست) . همچنین در صورت وجود تحویل یا درخواست صورتحساب از سوی مشتری میتوان با دستگاه های کارتخوان سیار بعد از گرفتن فاکتور مشتری از صندوق اصلی صورتحساب را تحویل و تسویه نمود

 برنامه گارسون مجازی Restaurant App

یک برنامه گارسون مجازی تقریباً مشابه برنامه دستی است، تفاوت بزرگ و عمده این است که مشتریان هستند که سفارشات خود را در یک دستگاه مشخص شده انجام می دهند. یک منو و لیست سفارش برای آنها وجود دارد تا سفارشات خود را تأیید کنند.

پس از تأیید سفارشات آنها، زمان تخمینی فرآیند یا تحویل سفارش نیز در برنامه گارسون ظاهر می شود. این می تواند توسط مشتری در دستگاه تلفن همراه خود دانلود شود و آنها می توانند سفارشات خود را در هر زمان و در هر مکان ثبت کنند و مستقیماً آن را به سیستم صندوق اصلی و پرینتر آشپزخانه رستوران ارسال کنند.

در این میان می توان اسم این برنامه را نرم افزار گارسون مجازی گذاشت ولی این یک نرم افزار برای موبایل شما میباشد که شما میتوانید آن را به صورت شخصی برای رستوران و با الگو رستوران خود بسازید و آن را در فضای مجازی و کافه بازار و گوگل پلی برای دسترسی بهتر مشتریان خود قرار دهید که آنها با نصب این APP بتوانند سفارش های خود را ثبت کنند و دقیقا مانند یک گارسون در رستوران عمل میکند در ضمن این نوع سفارش گیری را میتوان از طریق سایت آنلاین هم انجام داد که شما از طریق اینترنت به سایت مورد نظر رستوران متصل میشوید و دقیقا مانند همان APP سفارش خود را ثبت میکنید.

دلایل اصلی محبوب شدن برنامه Waiter

این واقعیت پنهان نیست که فناوری شیوه زندگی کنونی را بهبود بخشیده است. روزهایی که مشتریان برای درخواست صورتحساب دست تکان می دادند یا زنگی را به صدا در می آوردند، گذشته است. انتظار طولانی برای سفارش به حداقل می رسد زیرا سفارشات بهتر نظارت می شوند. در اینجا مهمترین دلایل محبوبیت اپلیکیشن گارسون آورده شده است.

این به ساده‌سازی فرآیند دریافت سفارش‌ها کمک می‌کند

با هر دو نوع برنامه گارسون، روند سفارش‌گیری تسریع می‌شود و حتی سفارشات را میتوان اصلاح و ابطال کرد.

هر سفارش به صورت بلادرنگ به پرینتر آشپزخانه منتقل می‌شود و بنابراین تحویل سرویس و بدون خطا است. برنامه گارسون همچنین وضعیت منطقه غذاخوری را مطلوب می سازد و صف سفارش را کاهش می‌دهد و به کارکنان رستوران کمک می‌کند تا موثر و سازنده باشند.  و مشتریان بدون معطلی سفارش غذایشان ثبت میگردد

کاربر پسند است

صدای فناوری رستوران ممکن است برای مشاغل رستوران ترسناک باشد، اما درست مانند سایر نوآوری‌های صنعت رستوران‌ها، استفاده از برنامه‌های گارسون آسان است. در واقع، تقریباً تمام فناوری رستوران کاربرپسند است زیرا هدف آن کمک به محیط رستوران است.

طراحی اپلیکیشن‌های گارسون ساده است تا هم مشتریان و هم کارکنان رستوران از آن بدون سختی استفاده کنند.

خطای انسانی را از بین می برد

اگر یک رستوران یک برنامه گارسون را برای عملیات خود ادغام کرده باشد، دیگر نیازی نیست که گارسون‌ها سفارشات را به صورت دستی از مشتریان دریافت کنند. ومیتوان یک میز را برای مشتری از طریق نرم افزار گارسون مجلل رزرو کرد و میتوان تعداد نفراتی که میخواهند برای این میز بیایند و شماره میز را در نرم افزار ثبت نمود.

و اگر رستورانی چند آشپزخانه داشته باشد، می‌توان سفارش را با خطای کمتری به پرینتر آشپزخانه خاص ارسال کرد. حرکت کمتری برای هر دو قسمت غذاخوری و آشپزخانه وجود خواهد داشت زیرا برنامه گارسون برای انتقال سفارشات به چاپگر آشپزخانه خودکار است.

خدمات به مشتری را بهبود می بخشد

هیچ چیز مشتری را راضی نمی کند جز خدمات سریع، بهبود یافته و بدون خطا. و با یک برنامه گارسون، یک رستوران می تواند چنین خدماتی را به راحتی ارائه دهد. همچنین ویژگی‌هایی مانند تقسیم صورت حساب و درخواست ویژه وجود دارد که می تواند به افزایش رضایت مشتری کمک کند.

سیستم مدیریت را اصلاح می کند

از آن جایی که خطاهای کمتری وجود دارد، بهره وری در داخل رستوران نیز افزایش می‌یابد. برنامه های گارسون به شکل دهی عملکرد رستوران به یک عملکرد بهتر کمک می کند. از زمان گرفتن سفارش تا پرداخت، در صورتی که یک رستوران از نرم افزار گارسون استفاده کند مدیریت رستوران میتواند گزارش های کامل از عملکرد هر گارسون با شیفت‌های مختلف دریافت کند و در پایان تمامی فاکتورهای صادر شده سالن رستوران را با ذکر اینکه هر فاکتور را کدام گارسون صادر کرده را به مدیریت گزارش دهد

0 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم