برترین نرم افزار pos

مهمترین ویژگی های نرم افزار سیستم POS

برترین ویژگی های نرم افزار های POS

نرم افزار pos انتخابی شما چه ویژگی هایی باید داشته باشد

تقریباً هر شرکت نرم افزاری اعلام می کند که بهترین محصول را دارد. البته آنها معتقدند. بنابراین، چگونه می‌توانید تمام صحبت‌های بازاریابی را بررسی کنید، و تعیین کنید که چه چیزی برای شما بهتر است؟ می‌توانید با اطمینان از اینکه این ویژگی ها در نرم افزار سیستم های POS بالقوه شما گنجانده شده است، شروع کنید.

در اینجا ده ویژگی وجود دارد که ممکن است برای شرایط شما مناسب باشد:

رابط کاربری عالی

اگر  کار کردن با نرم افزار سخت است، پس چگونه انتظار دارید که تیم شما بتواند تراکنش ها را پردازش کند؟ اطمینان حاصل کنید که هر نرم افزاری را که انتخاب می کنید، می‌توانید در مدت زمان کوتاهی در آموزش استفاده از آن به دیگران احساس راحتی کنید. برای درک نحوه استفاده از آن نباید به مدرک نیاز داشته باشیم.

فروش بدون  مشکل در فروشگاه و به صورت آنلاین

اگر در فروشگاه و یا به صورت آنلاین می فروشید، داشتن دو سیستم معنایی ندارد و منجر به مشکلاتی در مسیر خواهد شد.

مدیریت هوشمند موجودی

ما می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که همه ما می‌دانیم چه موادی در دسترس است و چه چیزهایی را باید دوباره سفارش دهید. اگر نرم‌افزار سیستم‌های POS شما این قابلیت را ندارد، پس با مشکلاتی در رابطه با موجودی روبرو خواهید شد.

نمایشگر دوم برای مشتری

بدیهی است که اگر آنلاین می‌فروشید، این مهم نیست، با این حال، نمایشگر رو به مشتری باعث می شود مشتریان احساس امنیت و خوشحالی بیشتری داشته باشند.

CRM
برترین ویژگی های نرم افزار های POS
خرید آنلاین

 مدیریت جامع ارتباط با مشتری (CRM)

اگر مشتریان دائمی دارید، می خواهید آنها را ردیابی کنید. داشتن یک نرم افزار CRM یکپارچه به عنوان بخشی از نرم افزار سیستم های POS شما منطقی است.

روش های پرداخت چندگانه / تقسیم پرداخت

من تقریباً مطمئن هستم که اکثر ما در چنین شرایطی بوده ایم. شما به مغازه ها رفته اید و متوجه شده اید که باید بخشی را نقد و بخشی را به کارت پرداخت کنید. اکنون هر نرم افزار سیستم POS خوب به راحتی این امکان را می دهد.

گزارش گیری و تجزیه و تحلیل پیشرفته

اگر نمی توانید گزارش‌های کاملی بگیرید، این همه قدرت پردازش چه فایده ای دارد؟ اینکه بتوانید مشخص کنید چه زمانی بیشترین و کمترین فروش را دارید گزارش پیشرفته باید در هر نرم افزار POS که انتخاب می کنید ارائه شود.

ویژگی‌های پرداخت، بازپرداخت و اعتبار فروشگاه

همه ما دوست داریم فکر کنیم که هرگز بازگرداندن یا بازپرداخت وجود نخواهد داشت، با این حال، بسیار بعید است. همه ما به یک ابزار نرم افزاری سیستم های POS نیاز داریم که بتواند کارهای سریع بازپرداخت مشتری یا بازگرداندن چیزی به موجودی و صدور اعتبار را انجام دهد.

ورود کالا به صورت عمده

اگر مجموعه‌ای از محصولات جدید دارید، نمی خواهید به آرامی همه آنها را در یک زمان وارد کنید. اکثر ابزارهای خوب نرم افزار POS اکنون دارای امکانات واردات انبوه هستند تا در صورت نیاز، ده ها محصول را سریع وارد کنند.

سخن آخر

همانطور که مشاهده می‌کنید، نرم افزار pos دارای ویژگی‌های زیادی برای انتخاب است. این موارد از پرداخت‌های بدون لمس، تا POS تلفن همراه، موجودی بی‌درنگ، بازاریابی ایمیلی یکپارچه، برنامه‌های وفاداری مشتری و موارد مشابه را شامل می‌شود. ترفند این است که بدانید واقعا از چه ویژگی‌هایی استفاده خواهید کرد و بر این اساس نرم افزار مناسب را انتخاب کنید.

هر نرم افزار POS دارای مزایا و معایب خود هستند. هیچ نقطه‌ای از محصول نرم افزاری فروش برای شما در حال حاضر و آینده کاملاً عالی نخواهد بود. با این حال، همانطور که تجارت شما رشد می‌کند و نیازهای شما تغییر می‌کند، نرم افزار خوب با شما رشد خواهد کرد. برای پیدا کردن بهترین نرم افزار سیستم POS برای خود، از ویدئوهای آزمایشی رایگان استفاده کنید و دقیقاً آنچه را که نیاز دارید در نظر بگیرید.

0 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم